Vizualinio identiteto
kūrimas

Vizualinis identitetas – tai prekės ženklo išvaizda, kuri padeda jį atpažinti ir išskirti iš konkurentų. Jį sudaro logotipas, spalvų paletė, tipografija, vizualiniai motyvai ir stiliaus gairės. Gerai sukurtas identitetas perteikia jūsų vertybes, toną ir padeda formuoti emocinį ryšį su auditorija. Tai nuoseklus vizualinis pagrindas, kuris stiprina jūsų įvaizdį visose komunikacijos priemonėse.

d
Strategija ir analizė

Atliekame rinkos, konkurentų ir tikslinės auditorijos analizę, kad suprastume, kokioje aplinkoje veikia jūsų prekės ženklas. Išsigryniname vertybes, pozicionavimą ir komunikacijos kryptį, kuri tampa viso identiteto pagrindu.

d
Identiteto dizaino vystymas

Kuriame logotipą, spalvų paletę, tipografiją ir kitus vizualinius elementus. Vystome nuoseklią dizaino kalbą, kuri tinka įvairioms komunikacijos priemonėms.

d
Koncepcijos kūrimas

Remdamiesi strateginiais duomenimis, formuojame idėjinę kryptį, kuri vizualiai perteikia jūsų prekės ženklo esmę. Ši koncepcija padeda užtikrinti aiškumą, nuoseklumą ir emocinį ryšį su auditorija.

d
Stiliaus gairių paruošimas

Parengiame aiškias gaires, kaip naudoti sukurtą vizualinį identitetą. Tai užtikrina nuoseklų ir profesionalų prekės ženklo vaizdą visose platformose.

Pasiruošę dirbti kartu?

Susiekite +370 6899 3595 / Labas@pidea.lt. Arba užpildę kontaktų formą žemiau.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Privatumo politika
Ši svetainė yra apsaugota Google reCAPTCHA ir the Google Privacy Policy ir Terms of Service.