Volfas Engelman

Volfas Engelman – svetainės atnaujinimas, kuris sujungia tradiciją ir šiuolaikišką estetiką

Dirbti su vienu stipriausių Lietuvos prekės ženklų – Volfas Engelman – mums buvo ne tik atsakomybė, bet ir kūrybinis iššūkis. Tai prekės ženklas, turintis gilias istorines šaknis ir modernų požiūrį į rinką, todėl mūsų tikslas buvo sukurti skaitmeninę erdvę, kuri harmoningai apjungtų istorinį tapatumą su šiuolaikinės auditorijos lūkesčiais.

Ką padarėme iš esmės:

  • Visiška svetainės transformacija
    Svetainę kūrėme iš naujo – tiek struktūriškai, tiek vizualiai. Atsisakėme senų sprendimų ir sukūrėme šiuolaikišką, profesionalią platformą, kurioje kiekvienas elementas dera su prekės ženklo stilistika ir vertybėmis.

  • Naujas vizualinis stilius, paremtas dirbtiniu intelektu
    Kurdami nuotraukas antraštėms, puslapių viršuje (hero) ir foninius vizualus pasitelkėme dirbtinio intelekto galimybes – tai leido sukurti estetiškus, preciziškai suvaldomus vaizdus, atitinkančius prekės ženklo toną, nuotaiką ir produkcijos charakterį, turbūt tokio rezultato realiai išgauti nepavyktų, o jis išties stulbina.

  • Funkcionalus produktų katalogas
    Vienas iš esminių svetainės elementų – interaktyvus produktų katalogas, kuris ne tik išryškina gausų Volfas Engelman asortimentą, bet ir užtikrina patogią navigaciją bei greitą prieigą prie informacijos. Tai patogus įrankis tiek galutiniam vartotojui, tiek verslo partneriams.

  • Suderintas dizainas su naujuoju prekės ženklo identitetu
    Visi dizaino sprendimai buvo kruopščiai derinami prie atnaujinto Volfas Engelman vizualinio identiteto – nuo spalvų ir tipografijos iki ikonografijos bei animacijos stiliaus. Išlaikėme pusiausvyrą tarp paveldėtos tradicijos ir modernaus, švaraus dizaino.

Rezultatas – svetainė, kuri komunikuoja prekės ženklo vertybes aiškiai, patikimai ir profesionaliai. Ji atliepia tiek istorinio pasakojimo gilumą, tiek šiuolaikinio vartotojo poreikius, o vizualinė kalba ir vartotojo patirtis yra vientisos, patogios ir įtraukiančios.

Date: