Tipografija logotipuose: kaip pasirinkti tinkamą prekės ženklo šriftą

Tipografija yra svarbus logotipo elementas. Pasirinktas šriftas gali padėti Jums sukurti tam tikrą prekinio ženklo išvaizdą ar pojūtį, be to, jis gali būti naudojamas jūsų prekės ženklo vertybėms ir asmenybei atspindėti.

Renkantis logotipo šriftą, reikia atsižvelgti į:

  • Jūsų prekės ženklo vertybes ir asmenybę. Kokios stilistikos logotipas teisingiausiai atspindi Jūsų prekinį ženklą? Ar norite, kad jis būtų vertinamas kaip modernus, klasikinis, žaismingas, o galbūt RETRO stiliaus?
  • Jūsų tikslinę auditoriją. Ką bandote pasiekti savo prekės ženklu? Rinkdamiesi šriftą atsižvelkite į tikslinės auditorijos amžių, lytį ir pomėgius. Atminkite, kad kiekviena auditorija, turi skirtingą požiūrį ir norus, todėl logotipas turėtų nešti teisingą žinutę, specifiškai Jūsų auditorijai. Todėl nepamirškite, kad Jūsų mėgstamas stilius nebūtinai bus tinkamas Jūsų prekiniui ženklui (ir atvirkščiai).
  • Išvaizdą ir pojūtį. Jūsų logotipas turi derėti su likusia prekinio ženklo vizualinia komunikacija. Tai reiškia, kad visoje rinkodaros medžiagose  (plakatai, vizitinės kortelės, stendai ar internetinės svetainės) turite išlaikyti vientisumą, tuos pačius šriftus, spalvas ir bendrą stilių.
 

Štai keli pavyzdžiai, kaip naudojant tipografiją galima sukurti skirtingą logotipo išvaizdą:

Modernus: šiuolaikiniuose logotipuose dažnai naudojami sans serif šriftai. Šie šriftai yra švarūs ir lengvai skaitomi. Jie gali būti naudojami siekiant sukurti rafinuotumo ir minimalizmo jausmą.

Klasikinis: klasikiniuose logotipuose dažnai naudojami serif šriftai. Šių šriftų raidžių galuose yra nedideli brūkšniai. Tokie šriftai dažniausiai sutinkami kuriant tradicišką ir elegancija spinduliuojantį jausmą.

Žaismingas: žaisminguose logotipuose dažnai naudojami neįprasti šriftai. Šie šriftai dažnai yra drąsūs, spalvingi ir įdomūs. Jie naudojami norint sukurti  vaikams tinkamą, draugišką, mielą ar energingą jausmą.

Sudėtingi: sudėtinguose logotipuose dažnai naudojami elegantiški šriftai. Šie šriftai dažnai yra ploni, grakštūs ir rafinuoti. Jie sukuria prabangos ir išskirtinumo jausmą.

”Nesvarbu, kokios yra jūsų prekės ženklo vertybės, asmenybė ar tikslinė auditorija, yra šriftas, kuris jums tinka tiesiog puikiai. Žinodami tipografijos subtilybes, jų prasmę, mes galime tinkamai pasirinkti logotipo šriftą ir sukurti efektyvų dizainą.”

3 Comments

  • Fredie McCarney

    Non quam lacus suspendisse faucibus interdum posuere lorem, est ultricies.

    • Mae Kamiya

      Mi tempus imperdiet nulla malesuada pellentesque elit. Scelerisque eu ultrices vitae auctor.

  • Chris Hart

    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing nonumy eirmod tempor invidunt.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *