Šiomis dienomis vis sunkiau įsibrauti į atrodo perpildytas, konkurencingas rinkas. Todėl, norint būti matomu, reikia išsiskirti iš pilkos masės. Nuoseklumo ir tobulėjimo reikalaujanti logotipų kūrimo industrija yra apsupta informacijos gausos, kuri ne visuomet yra naudinga. Norėdami suprasti kas iš tikro yra pravartu, reikėtų išskirti kelis aspektus, be kurių logotipų kūrimas neįsivaizduojamas. Taigi prieš įdarbinant grafikos dizainerį žinokite 5 svarbiausius logotipų kūrimo savybes, o peržvelgus dizainerio portfolio įvertinkite ar jis yra kompetentingas.

  1. Genialumas slypi paprastume

    Noras išsiskirti ir nustelbti konkurentus dažnai pakursto ambicijas, kurios neleidžia susitelkti į pagrindinį tikslą – sėkmingą prekės ženklą. Tuomet perkrautas ir daug idėjų talpinantis logotipas neleidžia vartotojams suprasti tikslingos jo paskirties. Įsivaizduokime, kad Jūsų verslas yra sodybų priežiūra, būtų didelė klaida, jei logotipe bandytume pavaizduoti visus įrankius, kurie padeda Jums dirbti. Reikėtų galvoti koks simbolis reprezentuoja Jūsų verslą, galbūt esate kažkuo išskirtinis ar Jūsų sodybos priežiūros technologija visiškai kitokia nei konkurentų? Taigi, svarbu susitelkti į paprastas, kartais griežtas linijas, kurios yra lengvai atpažįstamos, įsimenamos ir patraukia kliento akį.

  2. Nešama žinutė

    Pradėti kurti stiprų bei visuomenei atpažįstamą logotipą galima tik puikiai išmanant ką jis turi reprezentuoti. Tam tikri simboliai, objektai leidžia prekės ženkle užkoduoti tam tikrą žinią, kuri nurodo įmonės ar žmogaus veiklos kryptį, sumanumą bei norą sudominti. Todėl net ir menkiausios logotipo detalės gali turėti didžiulę reikšmę, tereikia pažvelgti įdėmiau, tiesa? Tam naudojamos įvairios logotipų kūrimo technologijos.  Kūrybiškas grafikos dizaineris sugalvos, koks paslėptas vaizdinys gali reprezentuoti Jūsų veiklą.

  3. Spalvų galia

    Gerai apgalvota spalvų gama gali būti tokia pat reikšminga ir įtaigi kaip esamos logotipo detalės. Ji gali ne tik priversti prekės ženklą išsiskirti, bet ir iššaukti reikiamas emocijas. Taip yra todėl, kad kiekviena spalva reprezentuoja tam tikrus jausmus ar asociacijas (Pvz.: žalia – gamtą, mėlyna – švarą). Teisingai pasirinktas koloritas reiškia atpažįstamumą, tikslinės auditorijos formavimąsi. Puikus logotipo dizainas su neteisingu spalvų pasirinkimu ne tik nesukels teigiamų emocijų, bet ir sumenkins jo vertę.

  4. Mobilumas

    Pagrindinis logotipo uždavinys – reprezentuoti idėjas, paslaugas, įvairius sumanymus. Tad šiomis dienomis inovatyvumas bei gebėjimas prisitaikyti labai vertinamos savybės. Prekės ženklas turi būti lankstus, lengvai pritaikomas įvairiems dydžiams, formatams, socialiniai medijai, kuri šiais laikais tampa svarbesnė, nei vizitinė kortelė Jūsų piniginėje. Dėl šios priežasties adaptuotis gebantis logotipas įrodo tikrą produkto kokybę, ilgaamžiškumą bei patraukia vartotojų akį skirtingose gyvenimo sferose, kas leidžia prekiniam ženklui plėstis.

  5. Bendradarbiavimas

    Pasiekti norimo rezultato nebus lengva, jei tarp kliento ir dizainerio nebus ryšio ir bendros vizijos. Logotipų kūrimas sunkus ir ilgas procesas, tačiau jis turi būti įgyvendinamas vieningai, atsižvelgiant į profesionalius patarimus ir patirtį. Nebijokite klausti, dvejoti ir diskutuoti, nes tai verčia dizainerį išeiti iš komforto zonos. Taip pat jei net ir turite aiškią idėja, kaip turi atrodyti svajonių logotipas, išklausykite dizainerio pastabų, pastebėjimų ir pasiūlymų, visgi kiekvienas esame savo srities specialistai, o Jums leidus kūrybiškas dizaineris tikrai gali maloniai nustebinti.